آستان قدس رضوی با بهره‌گیری از ظرفیت تبلیغات محیطی، روایتی نو از پیام‌های عاشورایی و فرهنگی را در سطح شهر مشهد به نمایش گذاشته است.

تبلیغات محیطی آستان قدس رضوی با محوریت پیام‌های عاشورایی و فرهنگی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امیر خالقی، مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی با اشاره به اقدامات این مجموعه در حوزه تبلیغات محیطی اظهار داشت: تبلیغات محیطی و اکران‌های شهری یکی از ابزارهای بسیار مهم و تأثیرگذار در انتقال پیام‌های فرهنگی و اعتقادی این آستان مقدس محسوب می‌شود.

وی افزود: ما در فضاهای داخل حرم، در پیرامون حرم و همچنین محیط شهری، از ظرفیت‌های متنوعی از جمله بیلبوردها، استرابوردها، عرشه‌های پل‌ها، داربست‌ها و سایر سازه‌های تبلیغاتی بهره می‌گیریم تا پیام‌های مرتبط با مناسبت‌های مذهبی را به مخاطبان برسانیم.

وی افزود: در ایام اخیر به‌ویژه با توجه به حوادث غم‌انگیز شهادت جمعی از مردم عزیز کشورمان، بلافاصله تصاویر شهدای عزیز و مدافعان امنیت در اولین نوبت اکران‌ها قرار گرفت و این موضوع در تمامی بسترهای تبلیغاتی داخل و خارج حرم بازتاب یافت. پس از آن، با الهام از آیه شریفه نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ، طرحی تازه جایگزین شد و در تمامی فضاهای تبلیغاتی محیطی، چه در داخل حرم و چه در سطح شهر، اکران شد.

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی ادامه داد: در آستانه ایام محرم نیز همزمان با شعار سال «ایران امام حسین‌ (ع) تا ابد پیروز است»، طرح جدیدی آماده و اکران شد و در کمتر از ده روز، سه‌ مرحله به‌روزرسانی کامل در پیام‌های محیطی صورت گرفت که در هر مرحله بیش از ۹۰ تابلو تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفت.

خالقی با اشاره به گستردگی جامعه هدف تبلیغات محیطی آستان گفت: مخاطبان این تابلوها تنها زائران نیستند، بلکه همه شهروندان و رهگذران در مسیرهای ورودی و خروجی حرم، به‌ویژه در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر، پیام‌های این تابلوها را مشاهده می‌کنند. به همین دلیل اثرگذاری این رسانه‌ها بسیار بالاست و پیام فرهنگی و مذهبی چندین‌بار در طول روز در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰ تابلو تبلیغاتی در اختیار مستقیم آستان قدس رضوی است و در ایام خاص و مناسبت‌های ملی و مذهبی، این ظرفیت تا ۳۰۰ تابلو افزایش یافته و در همکاری با شهرداری به بیش از ۳۵۰ تابلو می‌رسد. همچنین بیشتر طراحی‌ها در همین مجموعه و توسط طراحان گرافیک مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی انجام می‌شود تا هماهنگی کامل پیام و محتوا با رویکرد حرم مطهر حفظ شود.

خالقی در ادامه خاطرنشان کرد: بخش قابل‌توجهی از تابلوها در نقاط کلیدی پیرامون آستان قدس رضوی با بهره‌گیری از ظرفیت تبلیغات محیطی، روایتی نو از پیام‌های عاشورایی و فرهنگی را در سطح شهر مشهد به نمایش گذاشته است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

حرم مطهر رضوی

کاظمین

کربلا

مسجدالنبی

مسجدالحرام

حرم حضرت معصومه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha