۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۴
کد خبر: ۵۱۶۶۲۷

یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم اعلام کرده در یکی از دستگاه‌های خودپرداز بانکی، عملیات انتقال پول انجام داده ولی وجه، به حساب مقصد واریز نشده.

چطور اشتباه دستگاه خودپرداز را پیگیری کنیم؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرآنلاین، عملیات گسترده بانکی و تراکنش هایی که به خصوص در روزهای پایانی سال انجام شد، باعث می شود بعضا خطاهای اندکی در سیستم بانکی کشور رخ دهد.
یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم در این باره گلایه کرده: در مورخه 28 اسفند سال قبل با کارت یکی از بانکها به خودپرداز بانک دیگری مراجعه نمودم ومبلغی پول را به آن بانک انتقال دادم و انتقال انجام نشد بعد از یک روزکه فردای ان روز بود کارت را زدم تا پول بگیرم ولی متاسفانه پولی نبود مبلغ کم شده بود وتاحالا که 10روز می گذرد نه بانک جواب می دهد ونه امداد شتاب و هیچ کس هم پاسخگو نیست! حالا چه کنم؟در پاسخ به این مخاطب ارجمند باید ذکر کنیم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دستورالعمل مفصل 15 صفحه ای را 13 سال پیش به تصویب رسانده که در آن، نحوه پیگیری خطا در دستگاه های خودپرداز تشریح شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha