استاندار خراسان رضوی با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات مردم شد.

پاسخگویی استاندار خراسان رضوی در سامانه سامد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم حسینی روز سه‌شنبه بعد از این حضور به خبرنگاران گفت: در این سامانه  حداقل  به ۳۰ تماس شهروندان در مدت یک ساعت و نیم پاسخگویی شد.
وی افزود: مشکلات معیشتی ناشی از کرونا، نیاز به تسهیلات، اشتغال و مشکلات اداری از جمله مسائلی بود که شهروندان نقاط مختلف استان مطرح کردند.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تسهیلات ارزان قیمتی در استان وجود دارد که شهروندان می‌توانند با نرخ سود کمتر از آنها استفاده کنند اما در این زمینه به خوبی اطلاع رسانی نشده است.

وی گفت: در این تماس‌ها مواردی مطرح شد که تعدادی از شهروندان ۲۵ سال قبل اقدام به خرید زمین کردند اما هنوز بلاتکلیف هستند. بخشی از مشکلاتی که مطرح کردند قابل حل است و هرچه هم حل نشود با شفافیت و صداقت علت آن را به مردم می‌گوییم.
رزم حسینی افزود: بیشتر مدیران دلسوز هستند و می‌خواهند مشکلات را حل کنند. اگر مدیری نخواهد این کار را انجام دهد با وی برخورد خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha