مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی با حضور در سامانه ملی پاسخگویی این آستان، به سوالا همت تلفنی مردمی پاسخ می دهد.

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت آستان قدس رضوی به سوالات مردمی پاسخ می دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هادی غلامی، مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی سه شنبه 10 مهر1403 ساعت 10 تا 11 صبح با حضور در سامانه 138 مرکز ملی پاسخگویی آستان قدس رضوی به سوالات مردمی در خصوص امور مجاورین حرم مطهر رضوی پاسخ خواهد داد.

مخاطبان و مجاورین حرم مطهر امام رضا علیه السلام، می توانند بین ساعت 10 تا 11 سه شنبه 10 مهر از طریق تماس با شماره 138 (بدون نیاز به پیش شماره از سراسر کشور با تلفن ثابت و همراه)، پرسش های خود را با مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی مطرح و پاسخ را دریافت نمایند.

این خبر حاکی است، مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی از سال 1397 با تغییر رویکرد و با هدف تعامل و برقراری ارتباط متقابل با دلدادگان حضرت رضا(ع) و مخاطبان این آستان مقدس از تجمیع اطلاعات و یکپارچه سازی درگاه‌های ارتباطی توسط چهار حوزه اصلی خود شامل پاسخگویی، افکارسنجی، ارتباط با مخاطب و سامانه‌ها و ابزارهایی از قبیل تلفن ملی 138، میز خدمت زائر، نظام تعالی مخاطبان، سامانه پیامک، نظرسنجی، نشست‌های تخصصی، دریافت و پیگیری پیام‌های مردمی، میزبانی از میهمانان ویژه و... مشغول به خدمت در این آستان مقدس است.

منبع: آستان نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha