مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی از طریق سامانه ۱۳۸، پاسخگوی مستقیم انتقادها و پیشنهادهای شهروندان و زائران، بود.

پاسخگویی مدیر ارتباطات آستان قدس به دغدغه‌های مردم و زائران از سامانه ۱۳۸
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ادامه مسیر ارتباط شفاف و بی‌واسطه مدیران آستان قدس رضوی با زائران و شهروندان، امیر خالقی مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی با حضور در سامانه ملی ۱۳۸ به سؤالات، انتقادات و پیشنهادهای مردم، پاسخ داد.
خالقی در حاشیه حضور در این سامانه و گفت‌وگوی تلفنی با شهروندان، بر لزوم شنیدن مستقیم نقدها، پیشنهادها و دغدغه‌های مردم تأکید کرد و گفت: بیشترین موضوعات مطرح‌شده در تماس‌ها، پیرامون مسائل خدماتی، زیرساختی و محیطی حرم مطهر رضوی بود؛ از جمله دغدغه‌هایی درباره روشنایی رواق‌ها، تهویه، بوی فضاهای زیارتی، نظم محیطی و سایر مواردی که به طور مستقیم باتجربه زیارت زائران، ارتباط دارد.
وی با اشاره به اهمیت برخورد مناسب کارشناسان پاسخگو، تأکید کرد: طبیعتا حجم تماس‌ها بسیار بالاست و اپراتورها موظف هستند ضمن حفظ ادب، صبوری و احترام، به‌طور کامل به تماس‌گیرنده‌ها، پاسخ دهند.
وی در ادامه افزود: سامانه ۱۳۸ از سال ۱۳۹۷ به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و تاکنون میلیون‌ها تماس مردمی، با این مرکز، برقرار شده است.
خالقی، ادامه داد: طبق بررسی‌های آماری، بیش از ۷۰ درصد تماس‌ها منجر به پاسخ یا پیگیری اولیه شده و این نشان می‌دهد که سامانه توانسته بخشی از وظیفه ارتباطی خود را، به‌خوبی، انجام دهد.
وی در پایان، از شهروندان خواست با حفظ صبر و حوصله در گفت‌وگو، همچنان یاور مسئولان آستان قدس در شناسایی ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت باشند و از سامانه ۱۳۸ به‌عنوان پل ارتباطی مؤثر میان مردم و مدیران، بهره‌مند شوند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

حرم مطهر رضوی

کاظمین

کربلا

مسجدالنبی

مسجدالحرام

حرم حضرت معصومه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha