در ادامه مسیر ارتباط شفاف و بیواسطه مدیران آستان قدس رضوی با زائران و شهروندان، امیر خالقی مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی با حضور در سامانه ملی ۱۳۸ به سؤالات، انتقادات و پیشنهادهای مردم، پاسخ داد.
خالقی در حاشیه حضور در این سامانه و گفتوگوی تلفنی با شهروندان، بر لزوم شنیدن مستقیم نقدها، پیشنهادها و دغدغههای مردم تأکید کرد و گفت: بیشترین موضوعات مطرحشده در تماسها، پیرامون مسائل خدماتی، زیرساختی و محیطی حرم مطهر رضوی بود؛ از جمله دغدغههایی درباره روشنایی رواقها، تهویه، بوی فضاهای زیارتی، نظم محیطی و سایر مواردی که به طور مستقیم باتجربه زیارت زائران، ارتباط دارد.
وی با اشاره به اهمیت برخورد مناسب کارشناسان پاسخگو، تأکید کرد: طبیعتا حجم تماسها بسیار بالاست و اپراتورها موظف هستند ضمن حفظ ادب، صبوری و احترام، بهطور کامل به تماسگیرندهها، پاسخ دهند.
وی در ادامه افزود: سامانه ۱۳۸ از سال ۱۳۹۷ بهصورت شبانهروزی در حال فعالیت است و تاکنون میلیونها تماس مردمی، با این مرکز، برقرار شده است.
خالقی، ادامه داد: طبق بررسیهای آماری، بیش از ۷۰ درصد تماسها منجر به پاسخ یا پیگیری اولیه شده و این نشان میدهد که سامانه توانسته بخشی از وظیفه ارتباطی خود را، بهخوبی، انجام دهد.
وی در پایان، از شهروندان خواست با حفظ صبر و حوصله در گفتوگو، همچنان یاور مسئولان آستان قدس در شناسایی ضعفها و تقویت نقاط قوت باشند و از سامانه ۱۳۸ بهعنوان پل ارتباطی مؤثر میان مردم و مدیران، بهرهمند شوند.
۲۳ تیر ۱۴۰۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۸۱۴۴۲
مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی از طریق سامانه ۱۳۸، پاسخگوی مستقیم انتقادها و پیشنهادهای شهروندان و زائران، بود.

زمان مطالعه: ۱ دقیقه
منبع: آستان نیوز
نظر شما