رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر لزوم ارائه خدمات با رویکرد مردم ‌مدار تأکید کرد و رضایتمندی شهروندان را مهمترین اصل در مأموریت‌های این سازمان برشمرد.

تأکید رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر خدمت‌رسانی مردم‌محور و ارتقای رضایتمندی عمومی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هاشم کارگر روز پنجشنبه با اشاره به سیاست‌های سازمان ثبت احوال کشور در راستای تحول اداری، اظهار کرد: روسا و مدیران ادارات ثبت احوال باید با نگاه مسئولانه و متعهدانه نسبت به مردم، زمینه ارائه خدمات دقیق، سریع و شفاف را فراهم کنند و توجه به کرامت ارباب‌رجوع، تکریم کارکنان و استفاده بهینه از ظرفیت‌های فناورانه را در مأموریت‌های سازمانی مد نظر داشته باشند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اقدامات این سازمان در مسیر تحول دیجیتال گفت: صدور اسناد هویتی الکترونیک، دریافت الکترونیک اطلاعات وقایع حیاتی از دستگاه های ذیربط ، راه‌اندازی سامانه‌ احراز هویت دیجیتال (هدا) و راه اندازی سامانه الکترونیک ارائه خدمات هویتی به مردم (سهیم)، نقش مؤثری در کاهش مراجعات حضوری، تسریع در فرآیندها و افزایش دقت خدمات ایفا کرده‌اند.

وی افزود: در همکاری مشترک با قوه قضاییه، صدور الکترونیکی گواهی انحصار وراثت نیز به زودی آغاز خواهد شد و این اقدام گامی بلند در راستای تسهیل امور قضایی و اداری برای مردم است.

کارگر با تأکید بر نقش نظارت میدانی و بازدیدهای مستمر از ادارات ثبت احوال، تصریح کرد: بازدید از عملکرد واحدهای سازمانی و دریافت نظرات مردم، کلید اصلاح و بهبود خدمات است و مدیران باید در این مسیر فعالانه گام بردارند و مطابق با سیاست‌های قانون مدیریت خدمات کشوری، سازمان ثبت احوال بر خود واجب می‌داند که در تمامی ابعاد خدمت‌رسانی، اصل رضایتمندی مردم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

حرم مطهر رضوی

کاظمین

کربلا

مسجدالنبی

مسجدالحرام

حرم حضرت معصومه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha