بهگزارش قدس آنلاین، شبکه خبری قدس گزارش داد که دهها شهرکنشین صبح امروز با حمایت شدید نظامیان صهیونیست از باب المغاربه به صحنهای مسجدالاقصی یورش بردند.
اداره اوقاف اسلامی در قدس اشغالی گزارش داد که دهها شهرکنشین به مسجد الاقصی یورش برده و گشتهای تحریکآمیزی را در صحنهای آن برگزار کردند.
این مرکز افزود که شهرکنشینان در طول این یورش، مراسم تلمودی را در مقابل قبة الصخره انجام دادند.
یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی در شرایطی است که نظامیان اشغالگر صهیونیستی محدودیتهای شدیدی را برای ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی اعمال میکنند.
فراخوانهای فلسطینی برای مردم قدس و مناطق اشغالی برای افزایش حضور در صحنهای مسجد الاقصی با هدف خنثی کردن طرحهای اشغالگران و شهرکنشینان آنها ادامه دارد.
بهگزارش قدس، اخیرا خبرگزاری معا گزارش داده که در شرایطی که توجه افکار عمومی به تحولات ایران و لبنان معطوف شده، ارتش رژیم صهیونیستی بهصورت تدریجی و کمسروصدا دامنه حضور خود را در نوار غزه گسترش داده و حدود ۷۰ درصد از مساحت این منطقه را تحت اشغال درآورده است.
این رژیم که بارها توافقهای آتشبس را نقض کرده، با ادعای پایبند نبودن حماس به مفاد توافق، در حال ایجاد مسیرها و مواضع نظامی جدید و توسعه مناطق اشغالی در غزه است. برآوردهای محافل نظامی اسرائیل نیز نشان میدهد این روند در ماههای آینده ادامه خواهد یافت و وسعت مناطق تحت اشغال افزایش پیدا میکند.
همزمان، رژیم صهیونیستی عملیات ترور علیه نیروهای حماس و گروههای مقاومت فلسطینی را نیز دنبال میکند.




نظر شما