وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سختی‌های کار در اجرای پروژه آزادراه تهران ـ شمال در قطعه اول، رعایت مسائل ایمنی و فنی را از الزامات این پروژه عنوان کرد.

تشریح دلایل طولانی شدن قطعه اول آزادراه تهران ـ شمال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، عباس آخوندی امروز در حاشیه بازدید از آزادراه تهران ـ شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این آزادراه برای اولین بار کف‌سازی بتونی در کل قطعه یک اجرا می‌شود. بنابراین، زیرسازی آن نیز باید متناسب با روسازی بتونی باشد.  

وی ادامه داد: در تونل ۴ هزار و ۹۰۰ متری تانول در قطعه یک سقف دو پوشه اجرا شده است تا بدین ترتیب آتش به راحتی مهار شود و اگر اتفاقی در تونل رخ داد، از نظر ایمنی مردم به سرعت تخلیه شوند.  

وی با اشاره به سختی کار و پیچیدگی پروژه اظهار داشت: چندین روستا در میانه راه است و باید در انفجارها ایمنی را رعایت کنیم.  

وزیر راه و شهرسازی گفت: کل پروژه آزادراه تهران ـ شمال با پیمانکاران ایرانی است و فقط بخش بسیار کوچکی نظارت توسط خارجی‌ها انجام می‌شود.  

بنا بر این گزارش، پیش از این، آخوندی وعده داده بود که آزادراه تهران ـ شمال در بهار ۹۶ تکمیل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha