مدیرعامل کلینیک تخصصی مشاوره آستان مهر رضوی از راه‌اندازی سامانه تلفنی «آوای مشاور» در این کلینیک خبر داد.

 راه‌اندازی سامانه تلفنی «آوای مشاور» در کلینیک آستان مهر رضوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا ذوالفقاری گفت: سامانه «آوای مشاور» با هدف ارائه خدمات غیر حضوری مشاوره و روان‌شناسی به مخاطبان راه‌اندازی شده است.
وی تصریح کرد: در این سامانه تلفنی در مسائل مختلف روان‌شناختی اعم از مشکلات و بحران‌های عاطفی خانواده در زمینه کودک و نوجوان، بزرگسال و در زمینه‌های تحصیلی و شغلی و همچنین اختلالات بالینی به مراجعینی که امکان حضور در کلینیک ندارند ارائه خدمت می‌شود.
ذوالفقاری افزود: سامانه آوای مشاور روزهای شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر فعال است و خادم‌یاران و مشاوران که دارای مدرک کارشناس ارشد مشاوره و روان‌شناسی هستند و همچنین مشاوران کلینیک آستان مهر رضوی در این ساعت‌ها پاسخگوی تماس‌های مخاطبان با سامانه خواهند بود.
مدیر عامل کلینیک تخصصی مشاوره آستان مهر رضوی ابراز کرد: کارشناسان پاسخگو در این سامانه تلاش می‌کنند با ارائه خدمات مشاوره و روان‌شناسی مخاطبان را تا زمان دستیابی به نتیجه مطلوب راهنمایی کرده و در صورت نیاز آن‌ها را به شرکت در جلسات حضوری مشاوره این کلینیک راهنمایی کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شش خط تلفن به این سامانه اختصاص داده شده است که این شماره تلفن‎ها عبارت از: ۳۸۴۳۸۷۴۱، ۳۸۴۳۸۶۹۱، ۳۸۴۳۸۴۴۱،۳۸۴۳۸۸۹۱،۳۸۴۳۸۱۸۶،۳۸۴۳۹۴۳۵ و همچنین شماره ۳۸۰۰۸ هستند.
ذوالفقاری یادآور شد: ارائه خدمات مشاوره در این سامانه به صورت کاملا رایگان است و در صورت نیاز و استقبال مخاطبان، ظرف یک ماه آینده به سه روز در هفته ارتقاء خواهد یافت.

منبع: استان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha