مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به برقراری ۳۶۱ هزار و ۴۵۶ تماس تلفنی مزاحمی با سامانه ۱۲۵ در طول یک سال گذشت گفت: این کار جدای از اینکه موجب سلب آرامش و یا ضررهای معنوی و مادی می شود، موجب بازماندن از خدمات رسانی به موقع به حادثه دیدگان واقعی می شود.

 روزانه هزار تماس تلفنی مزاحم با آتش نشانی مشهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، مسعود ظهوریان خاطرنشان کرد: هر یک از اپراتورها روزانه پاسخگو حدود ۸۳ تماس مزاحمی هستند که این عدد، به غیر از تماس های منتهی به عملیات، درخواست مشاوره ایمنی و یا تماس های غیر مرتبط است.

وی افزود: آمار عجیب و تاسف برانگیز مزاحمت های تلفنی برای سازمانی امدادی و شهروند محور که لحظه ای تعلل و درنگ کارشناسان ستاد فرماندهی برای اعزام نیروهای امدادی و خودروهای تجهیزات به محل حوادث موجب به خطر افتادن جان و مال مردم می شود، نشان از ضعف فرهنگ شهروندی است.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha