۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۲۴۹۵۱

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت آفتاب، دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور برندهای مختلف و مسئولان کشوری در سالن همایش‌های صدا و سیمای تهران برگزار شد.

دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تجلیل از برندهای مسئولیت‌پذیر و مشتری‌مدار یکی از مهم‌ترین رویکردهای این همایش بود. در این راستا با بررسی‌های انجام‌شده بر اساس شاخص‌های هفده‌گانه توسط کمیته داوران و با توجه به راهبردهای توسعه‌ای، تأثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و کارآفرینی و افزایش اشتغال، از شرکت پالایش نفت آفتاب به‌عنوان واحد برتر مشتری‌مدار کشور تجلیل شد.

هدف از برگزاری همایش رضایتمندی مشتری، قدردانی و تشکر از مدیران و شرکت‌های مشتری‌مداری است که طی یک‌سال توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را در زمینه‌های مختلف از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند.

شایان ذکر است؛ شرکت پالایش نفت آفتاب در سال جاری موفق شد مقام نخست کشور را در جشنواره امتنان کسب کند و همچنین در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی نیز به عنوان شرکت برتر ملی شناخته شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

برچسب‌ها

حرم مطهر رضوی

کاظمین

کربلا

مسجدالنبی

مسجدالحرام

حرم حضرت معصومه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha