مدیرکل نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر نظارت‌های مستمر در مراکز درمانی گفت: میانگین رضایتمندی گیرندگان خدمت در بیمارستان‌های کشور اکنون ۶۰ درصد و روند رضایت رو به افزایش است.

رضایتمندی از خدمات در بیمارستان‌های کشور ۶۰ درصد است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلال غفارزاده امروز در حاشیه کارگاه آموزشی رابطان بهبود کیفیت و ارزیابان داخلی اعتباربخشی مراکز درمانی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: نظارت و اعتباربخشی کارنامه همه بیمارستان‌ها با عدد و رقم مشخص می‌شود و یکی از مواردی که در این زمینه مورد بررسی قرار می‌گیرد، رضایت گیرندگان خدمت است.

مدیرکل نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در بین کشورهای همسایه اعتباربخشی مشترک نداریم، چون باید معیار اندازه‌گیری ما یکی باشد.

وی بیان کرد: امسال می‌خواهیم بیمارستان‌ها را وارد جرگه اندازه‌گیری بین‌المللی کنیم و با آن معیاری که آنها ارزیابی می‌شوند بیمارستان‌های ما نیز ارزشیابی شوند.

غفارزاده با اشاره به ایمنی در بیمارستان‌ها گفت: مسئولیت ما این است که در فرآیند مواجهه با بحران، آموزش نیروها و نحوه اقدامات آنها و مانورهایی که باید در برابر بحران‌های مختلف از جمله آتش‌سوزی و زلزله انجام دهند توجه ویژه‌ای شود.

مدیرکل نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: به همین منظور در نظارت و اعتباربخشی به مجموعه مهارت‌های نیروهای بیمارستان‌ها نیز توجه می‌شود که چقدر می‌توانند در زمان وقوع حادثه مدیریت شوند.

کارگاه آموزشی رابطان بهبود کیفیت و ارزیابان داخلی اعتبار بخشی مراکز درمانی خراسان رضوی به مدت دو روز به میزبانی بیمارستان امام حسین(ع) مشهد برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha