کلینیک تخصصی مرکز مشاوره بنیاد کرامت رضوی هر روز در سه نوبت کاری با حضور متخصصان روانشاسی در رواق دارالحجه حرم مطهر رضوی خدمات مشاوره ای به مراجعه کنندگان ارائه می دهد.

ارائه خدمات مشاوره ای در رواق دارالحجه حرم مطهر رضوی با حضور روان‌شناسان مجرب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دکترمهری گرامی، مسئول کلینیک مشاوره باب الهادی حرم مطهر رضوی با اشاره به فعالیت های این کلینیک، از فعالیت و ارائه خدمات مشاوره ای به زائران در سه نوبت کاری در رواق دارالحجه حرم مطهر خبر داد.

مسئول کلینیک مشاوره باب الهادی حرم مطهر رضوی گفت: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی واحد حرم مطهر در رواق دارالحجه، به‌صورت سه‌ نوبت از ساعت ۸ تا ۱۹، خدمات تخصصی روان‌شناسی به زائران متقاضی ارائه می دهد.
مهری گرامی یادآور شد: در این مرکز، جمعی از روان‌شناسان خادمیار متخصص که پس از طی ارزیابی و مصاحبه‌های علمی و تخصصی انتخاب شده‌اند، در حوزه‌های متنوعی از جمله روان‌شناسی بالینی، خانواده، تربیتی، کودک، زوج‌درمانی و مشاوره فردی، به زائران حرم مطهر خدمت‌رسانی می‌کنند.
طبق گفته مسئول کلینیک مشاوره باب الهادی حرم مطهر رضوی، این خدمات در این رواق به صورت سه شیفت از ایام نوروز آغاز شده و تاکنون با استقبال گسترده زائران همراه بوده است. اتاق شماره یک رواق دارالحجه با حمایت و نظارت علمی مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی، محیطی آرام، علمی و متعهدانه برای گفت وگو، مشاوره و ارتقاء سلامت روان فراهم ساخته است. زائران می‌توانند روزانه در بازه زمانی ۸ تا ۱۹ هر روز از این خدمات بهره‌مند شوند و در کنار زیارت، آرامشی ژرف‌تر درونی را تجربه کنند. ارائه خدمات در این محل خاص خواهران و خانواده است.

شایان ذکر است که این خدمات در کنار سایر خدمات کلینیک روان‌شناسی حرم مطهر ارائه می‌گردد که این کلینیک از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب، در محل دائمی خود در ضلع غربی صحن پیامبر اعظم (ص)، به زائران محترم خدمت‌رسانی می‌کند. این هم‌افزایی موجب گستردگی پوشش خدمات روان‌شناختی و تسهیل دسترسی عموم زائران به مشاوره تخصصی شده است.

ارائه خدمات مشاوره ای در رواق دارالحجه حرم مطهر رضوی با حضور روان‌شناسان مجرب

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha