مهدی اصغری رئیس مرکز بازرسی و حسابرسی داخلی آستان قدس رضوی، در حاشیه ارتباط مردمی از طریق سامانه ۱۳۸ با اشاره به پرسشها و درخواستهای مخاطبان، اظهار کرد: بیشتر تماسهای مردمی مربوط به موضوعاتی از جمله نرخ اجاره املاک آستان قدس، مشکلات مربوط به نقلوانتقالات و درخواستهای برخی کارکنان آستان، بود.
اصغری، افزود: برخی تماسگیرندگان نیز در خصوص املاکی که درگذشته تحویل گرفتهاند و به دلایل مختلف نتوانستهاند هزینهها را پرداخت کنند، با افزایش نرخ مواجه شدهاند و از ما درخواست کمک داشتند که با پیگیریهای انجام شده، برای برخی از این موارد، راهحلهایی نیز، ارائه خواهد شد.
رئیس مرکز بازرسی آستان قدس رضوی، تأکید کرد: اطلاعات تماس اکثر افراد، دریافت شده، تا با پیگیریهای بعدی بتوانیم در حد توان، برای حل مشکلات آنان، اقدام کنیم.
وی در پایان، خاطرنشان کرد: سامانه ۱۳۸ پل ارتباطی مؤثری میان مردم و آستان قدس رضوی است و ما همواره آماده شنیدن و پیگیری مطالبات مردمی، هستیم.
نظر شما