فیلم سینمایی‌ «پیر پسر» در حالی عنوان پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سال را از آن خود کرده است که طی یک هفته اخیر جریانی برای توقیف و حذف آن از اکران به راه افتاده بود.

دشمنان «پیرپسر» چگونه گیشه‌اش را داغ کردند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، پیش فروش فیلم اکتای براهنی از دوشنبه ۱۹ خرداد آغاز شد و کمتر کسی تصور می‌کرد از پایان همان هفته یعنی ۲۳ خردادماه کشور درگیر یک جنگ تحمیلی شود. برای تماشای فیلم «پیرپسر» در حدفاصل ۱۹ تا ۲۳ خرداد حدود ۶۰ هزار مخاطب برای تماشای فیلم بلیت تهیه کردند.

از آغاز جنگ تحمیلی تا روز ۱۲ تیرماه و اعلام آتش‌بس، استقبال مخاطبان از فیلم‌های در حال اکران سیر نزولی داشت اما «پیرپسر» همچنان بیشترین توجه را به سمت خود جلب کرد و توانست در این مدت ۱۶۴ هزار مخاطب دیگر را به سینماها بکشاند.

با فروکش کردن آتش جنگ و در حالی که عده ای هجمه هایی علیه فیلم براهنی را به راه انداختند، این کنش با واکنشی معکوس مواجه شد و باردیگر گیشه «پیرپسر» داغ شد به طوریکه از ۱۳ تیر تا ۳۰ تیرماه مجموعا ۴۸۱ هزار مخاطب به تماشای این فیلم نشستند در واقع این دشمنی و حتی توهین به فیلم باعث تبلیغ آن و جنجالی شدن اخبار پیرامونش شد که توجهات را به این فیلم جلب کرد.

در مجموع فیلم «پیرپسر» با فروش ۷۵۰ هزار قطعه بلیت موفق به کسب عنوان پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سال شده و از میان مجموع بلیت‌های فروش رفته برای این فیلم، سینماتیکت با ۵۲۴ هزار قطعه، سهمی ۷۰ درصدی در فروش داشته است.

برچسب‌ها

حرم مطهر رضوی

کاظمین

کربلا

مسجدالنبی

مسجدالحرام

حرم حضرت معصومه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha