پروتکتور برای تبلیغات خود به اینفلوئنسرهای شبکههای اجتماعی متوسل شده است. یکی از ویدئوهای پرمخاطب که در تیکتاک بیش از ۳ میلیون بازدید داشت، دو محافظ امنیتی در لباس رسمی را نشان میداد که در حال تحویلدادن نوشیدنی به مشتریان خود هستند؛ اما این صحنهی ظاهراً روزمره در واقع بخشی از کمپین تبلیغاتی پولی بود.
۱۳ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۳۲۴۹
اپلیکیشن جدیدی به نام پروتکتور (Protector) که به کاربران امکان استخدام محافظان مسلح را میدهد، هفته گذشته در شهرهای لسآنجلس و نیویورک راهاندازی شد. این سرویس که یکی از مشاورانش آن را «اوبر با اسلحه» توصیف میکند، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

زمان مطالعه: ۱ دقیقه
نظر شما