رئیس مرکز بازرسی و حسابرسی داخلی آستان قدس رضوی، روز یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۴ در ارتباطی مستقیم با مردم از طریق سامانه تلفنی ۱۳۸، به سؤالات و درخواست‌های آنان پاسخ داد.

پاسخگویی مستقیم رئیس مرکز بازرسی آستان قدس رضوی به تماس‌های مردمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی اصغری رئیس مرکز بازرسی و حسابرسی داخلی آستان قدس رضوی، در حاشیه ارتباط مردمی از طریق سامانه ۱۳۸ با اشاره به پرسش‌ها و درخواست‌های مخاطبان، اظهار کرد: بیشتر تماس‌های مردمی مربوط به موضوعاتی از جمله نرخ اجاره املاک آستان قدس، مشکلات مربوط به نقل‌وانتقالات و درخواست‌های برخی کارکنان آستان، بود.

اصغری، افزود: برخی تماس‌گیرندگان نیز در خصوص املاکی که درگذشته تحویل گرفته‌اند و به دلایل مختلف نتوانسته‌اند هزینه‌ها را پرداخت کنند، با افزایش نرخ مواجه شده‌اند و از ما درخواست کمک داشتند که با پیگیری‌های انجام شده، برای برخی از این موارد، راه‌حل‌هایی نیز، ارائه خواهد ‌شد.

رئیس مرکز بازرسی آستان قدس رضوی، تأکید کرد: اطلاعات تماس اکثر افراد، دریافت شده، تا با پیگیری‌های بعدی بتوانیم در حد توان، برای حل مشکلات آنان، اقدام کنیم.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: سامانه ۱۳۸ پل ارتباطی مؤثری میان مردم و آستان قدس رضوی است و ما همواره آماده شنیدن و پیگیری مطالبات مردمی، هستیم.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha