مدیر زیارتگاه شهید آیتالله مدرس (ره)، با تأکید بر نظم و انضباط در امور خدام، گفت: ارزشیابی خدام در سال جدید بر اساس عملکرد و برابر آییننامه تنظیمی، اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم بهویژه خدمت به زائران، نعمتی است که از جانب خدا نصیب خادمین شده است، خاطرنشان کرد: باید قدردان این نعمت باشید و سعی کنید خدمت به زائر را با محوریت سیره رضوی، انجام دهید.
یعقوبی خطاب به خدام گفت: شما می توانید با الگوگیری از سیره رضوی در مسیر خدمت به مردم، موفق عمل کنید.
در ادامه این نشست، حجت الاسلام و المسلمین نژاد محمد با اشاره به سیره رضوی، برخی از شیوه های جذب مخاطب و تکریم زائر را در جمع خدام، تبیین کرد.
معاون فرهنگی زیارتگاه شهید مدرس، گفت: نرمی در گفتار، سلام دادن، نگاه با محبت، رعایت ادب و احترام و چهره گشاده، از مهمترین شیوه هایی است که می توان مخاطب را جذب کرد و به کمک آن تبلیغ چهره به چهره، انجام داد.
۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۰۶۳۱۹۳
مدیرزیارتگاه شهید آیتالله مدرس(ره)، در نخستین نشست خدام افتخاری این زیارتگاه در سال جدید، گفت: سیره امام رضا(ع)، برترین الگو و اسوه برای خدمت به مردم است.

زمان مطالعه: ۱ دقیقه
محمد یعقوبی در این نشست ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه خدام افتخاری در برنامههای این زیارتگاه اظهار کرد: خدام افتخاری جایگاه بسیار رفیعی دارند و با رفتار و عملکرد خود میتوانند سیره زندگانی حضرت رضا (ع) را تبلیغ کنند و دیگران را جذب نمایند؛ پس باید با رفتار و عملکرد شایسته، به دنبال ترویج سیره رضوی باشند.
منبع: آستان نیوز
نظر شما